نمودار رژیم غذایی به کراتینین بالا پایین برای بیماران دیابتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح بالایی از قند خون علت مشکلات زیادی را برای بیماراننمودار رژیم غذایی به کراتینین بالا پایین برای بیماران دیابتی

نمودار رژیم غذایی به کراتینین بالا پایین برای بیماران دیابتی diabéticosPara، سطح کراتینین بالا یک نگرانی عمده است، آن را به عنوان نشانه ای از رژیم غذایی renal.Carta آسیب است یکی از همه برنامه درمانی برای کاهش مهم است سطح بالای کراتینین برای بیماران دیابتی.

نامه ای از رژیم غذایی بدون قند

سطح بالایی از قند خون علت مشکلات زیادی را برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت از جمله creatinina.Mal سطح بالا قند خون کنترل می تواند عوارض شدید به راحتی القاء است، پس از آن برای لازم است بیماران دیابتی به دنبال یک طرح از رژیم غذایی بدون قند مفید است برای مدیریت سطح کراتینین در خون.

نامه از رژیم غذایی کم سدیم

به عنوان کلیه های آسیب دیده می تواند مقدار مایع حفظ در بدن مشخص نیست، مصرف سدیم اضافی خواهد بار در کلیه را افزایش می دهد، باعث ایجاد یا بدتر تورم و دیابت alta.Para فشار خون، فشار خون بالا یک عامل خطرناک است زیرا می تواند پیشرفت بیماری کلیوی را تسریع بخشد.

-Low در نامه پروتئین در رژیم غذایی

نامه ای از رژیم غذایی کم پروتئین است برای جلوگیری از کار زیاد از riñones.Sólo استفاده اگر بافت ها محافظت باقی مانده عملکرد کلیه کلیه ها ممکن است حذف کراتینین و سایر مواد زائد نسبتا normalidad.Además، بیماران باید اطمینان حاصل شود که حداقل 50 درصد از مصرف پروتئین با کیفیت بالا است.

-Diet که شامل اندازه کافی ویتامین C

این است که برای ویتامین C را گزارش کرده اند اثر کاهش سطح کراتینین، چرا که آن را یک ماده آنتی اکسیدان است که می تواند کمک به محافظت از کلیه ها را از آسیب و افزایش میزان فیلتراسیون glomerular.Con افزایش GFR است، کراتینین تر می توان از بدن در هر دقیقه از بین بروند.

-Diet غذاهای حاوی با خواص مدر

دیورتیک یک ماده است که می تواند باعث تحریک کلیه ها به تولید ادرار شده و از creatinina.La تر زباله از جمله دارچین، کدو تلخ، ابریشم ذرت، و غیره است، همه این اموال.

البته، آن است که به دور از به بسیار پست تر "تنها از لحاظ رژیم غذایی نمودار کراتینین دیابتی کافی است. اگر شما می خواهید برای دریافت روش های موثر برای مقابله با بیماری کلیوی ناشی از دیابت و سطح کراتینین بالا، فقط بخواهید کمک آنلاین.





:: بازدید از این مطلب : 1133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: